antligen new york city:P

Idag vart de antligen NYC med Tessan, Meg som skulle foljt med va hemma for hennes dotter vart magsjuk i natt..

Vi akte hemmifran kvart over 6 och va inne vid typ efter bil och tagfard 9. Ville se Madison Square Garden sa nar tessan ringde hem for att kolla hur Joe madde sa kollade han upp de. De lag i samma byggnad som tagstationen xD Sen gick direkt till Empire state building och var dar i ca en timme var av koa och aka hiss va ca 50 minuter av de. Sen knalla vi vidare till Time Square dar vi gick o kolla runt ganska lange, gick bla till stora m&m butiken, en jatte stor Toys r us och till Hard Rock Cafe :D

Sen vidare till Rocksafeller Center dar de star en gigantisk stor julgran och ar en is som man kan aka skridskor pa. Va gigantisk ko och jatte dalig is sa ingan av oss tankte ans tanken att vi skulle aka. Och efter vi kollat pa de sa gick vi till Centrar Park, som jag har velat se lange. (Passa pa att ga in i NBA-store oxa pa vagen ner.)Sa gick vi dar och jag hatar att erkanna nar jag har fel, men kakan jag hade fel om en sak. De finns en stor isbana i Central park :O Vi fundera ett tag pa att aka hast o vagn men va lang ko och ingen av oss hade natt imot att ga sa vi knalla in dar och gick en svang. Sen vande vi tillbaka och borja ga mot en kinarestaurang, va jatte god mat och mycket sa bada gick dar ifran bade matta och med vatska pafylld :P

Sa vi gick tillbaka till Time Square far jag skulle kopa natt till Fia, som jag hitta sa blir att skicka paket i morgon innan jag aker hem :P Maste bara hitta natt till Berga oxa som fyller 20 den 2 januari :D:D

Sen vart de Macy's pa 34th street som ar gigantisk stor, och jag menar gigantisk. Tessan sa att hon sag att barn kladerna va pa vaning 7!! och de va lixom hur stort som hallst bara pa bottenplan som vi gick pa. Dom kallar de miracle on 34th street for att de ar sa stort, sa mycket julpynt och massa med stora skyltfonstet dar dom har allt fran klader till stora tomteskylltninga under julen. Helt fantastiskt :D

Sen vidare ner pa gatorna och gick forbi Madison Square Garden igen och vidare forbi. Va inte sa mycket och se sa vi gick in pa Starbucks och koppte varm choklad och gic pa toa. Kolla taget och fanns en som passa tillbaka sa va bara att ga till stationen nar vi va klara. Taget gick kvart over 3 och vi va hemma vid 6 efter att vi hade hamtat med pizza :D


Glomde skriva en sak igar sa tar de nu nar inlagget anda ar sa langt :D Igar nar jag stog pa Macys och kolla klader sa ringer min mobil, min svenska mobil. Forvanad som jag vart hann jag inte o svara for jag stog o lyssna om de verkligen va mig, men nar jag tar upp mobilen sa star de att de va donken som ringde :S Sa antingen vill nagon att jag skulle jobba (vilket ar konstigt for jag ar ju inte anstalld langre), annars sa va lina dar o ringde (med de trodde jag absolut inte pa). Men iaf senare pa kvallen sa visa de sig att Lina jobba och sag vad jag skrev pa FB, och hon kolla igenom donkens tel och enligt den sa hade ingen ringt till mig xD Kollade i morse igen for att seatt jag inte va galen och borjat hitta pa saken, men japp de stog att donken ringde... Skumt!!

Och natt som ar till bastis <3 Saknar dig, va for lange sen vi prata! Abstinens trots de bara gatt 2 dagar (snart 3). Vet du jag koppte kameran igar, sa snart kan jag ta valdigt bra bilder :D och sa far du borja tanka hem musik till mig nu for jag fick igang min Ipod sen pa juldagen, sa nu vill jag har latar ;P


Nu blir de fan sangen for ar helt slut plus att jag ar forkyld och har lust att kapa av min nasa! Far forresten inte in bilderna pa datan sa hoppas att jag lagger upp i morgon istallet :D

Puss o Kram<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha jag sa ju hade de hade en isbana där, har ju sett det på film ;)



Asså jag både hatar dig samtidigt som jag älskar dig<3 Jag vill med ha kameran!!!! dumma unge. Då får du se till att ta några fina bilder till mig då ifrån USA ;) Skicka en lista på alla låtar du vill ha så laddar jag :D



<3

2009-12-28 @ 14:58:20
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0