New shoes :P

Tjoho pa er :D

Nu ar jag tillbaka hemma efter att ha varit pa en sen shopping tur till Stanford Shopping Mall och Macys. Kopte ett pa skor, EMU. Och for dom som inte vet de sa ar de den australensiska motsvarigheten pa Uggs. O dom som inte vet vad Uggs ar behover plugga mode och styling ;P hehe.. Sa har nu ett par varma och harliga skor nar jag aker till Tessan. Kan oxa namna att de va bland dom dyrasta skorna jag kopt, men inte sa dyra iaf :D 

Har kommer bilder for dom som ar nyfikna :D

                                               


               Mjuka o goa vinterskor.. Farskin, de du pappa. Fint som snus ;D
              


Annars har jag inte gjort natt speciellt idag... lyssnat pa musik, satt pa basket och stor slalom och pratar med Kakan :D Nice som vanligt ;P <3

Kan lagga in lite bilder som visar pa hur mycket landet de har har :D Radjuren ligger vid barnens lekplats och ett star precis nedanfor fonstret...

 


Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: claes-Göran Hjelte

uggs vet jag vad det är Sara har sådana verkar både lätta o sköna

2009-12-07 @ 14:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0