neverstore - X-mas time again :)

Hej Hej pa er :)

Sa Erik och Anna skulle gatt ut idag men dom va for trotta sa vart ingen sa jag slapp jobba ikvall :P Sa kvallen spenderades med att titta pa idol (de lilla jag kan se, bara nar dom sjunger). Erik va ju helt klart bast iaf, tyckte dock Tove skulle gatt vidare. Har svart for Kalle :/ gillar inte honom o hans satt att rora sig pa scenen, aven om han ar en bra sangare... Har tittat pa TV oxa o nu sitter jag har o lyssnar pa Neverstore o deras jullat :D hehe battre an vad jag hade kunnat tanka mig faktiskt :D

http://www.youtube.com/watch?v=eQA64Qk9CUs&feature=channel 
WATCH AND ENYOJ :D

De ar inte latt att ta hand om 2 16 manaders tjejer iaf, dom kan vara valdigt elaka. Sonja ar varst men Maja har borjat sla tillbaka nu. Och Maja slog mig idag oxa, tva ganger med en plastleksak o de va inte av misstag. Gjorde ont sa vart arg o tog leksaken o gissa vem som borjar storgrata.. Jatte kul, tror ni en 16 manaders basis forstar att de gor ont nar man slass och darfor far man inte ha den leksaken. NEJ!! Inte sa latt nar man ar liten..
Plus att dom gillar att klattra pa mig och har som sagt ont i kroppen, ar valdigt om pa vissa stallen och just dar gar, klammer och star dom. Sa kan saga att de har har inte varit nagon dag som gar till historian som den basta. Varst ar de pa hoger axeln, de ar inte i musken eller leden sa borjar fundera pa om de ar i muskelfastet, o samma sak pa vanster armen pa tva stallen.. Knat ar battre nu ikvall iaf, va varre i morse men bra nu igen. Mina knan kan vara valdigt konstiga..

Passa pa att saga jatte mycket grattis oxa till mina vannen, Kakan o Stoffe:D Hoppas ni har en jatte bra dag o kakan jag maste fa veta allt om allt senare ;D BFF <3

Ska jag lasa lite i Twilight, har inte gjort de pa ett tag.. Bara 68 sidor kvar :P

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: angelica

Håller inte med dig om calle han är ju skit bra... Sen skulle jag säga att du vist kan se hela programet på tv4 play <3

2009-12-05 @ 10:19:32
Postat av: Sandra

låter som de söta små fickorna börjar få horn ;)



Tack ifrån oss båda och jag lovar att berätta allt sen ;D



puss o kram BFF <3

2009-12-05 @ 10:50:44
URL: http://twoheartsasone.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0