Natti natti :)

Hejsan,

Sitter i soffan och kollar pa Djavulen bar prada med nymalade naglar. Hehe ser ut som natt som en 10 aring har hittat pa men de gar ju bort sa.. :D

Jobba 8-6 idag och typ inte gjort natt speciellt. Dagen borja med bad och sen lite lek och efter de sova for dom. Da satt jag och prata pa msn pa mitt rum far dom dumma staderskorna kom idag och stor. Sa efter ett tag sa gick jag upp och hemta tjejerna, vet inte om dom sov natt men dom fick vila iaf. Sen lunch och efter de lek resten av dagen och en 1,5 timmer nap pa eftermidagen...

Sonja ar sa dum ibland, hon drog ner Maja for 2 trappsteg idag sa hon slog huvet i golvet och jag han inte fram for att fanga henne :( och nar Maja hade lungnat ner sig och slutat grata sa gick Sonja fram och drog henne i haret!! Snacka om dubbeltrubbel...

Sonja sitter nojd pa min arm :)


Hehe mina "jatte fina" nagla :D



Nu blir de sangen och lyssna pa morgon zoo och forsoka sova, jobb 8-6 i morgon igen...

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Det blev ju fint med naglarna :D

2009-12-15 @ 10:48:11
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0