My day :)

Hejsan svejsan, sitter o ser pa sharks mot blackhawks och sharks leder med 2-0 sa hoppas de haller sig. Ar sjukt trott men inte sa konstigt efter som jag va vaken till 4 i morse o snacka pa msn xD Ska ga upp o sova efter andra perioden tror jag..

Idag har jag varit barnvakt till Emma i ca 2 timmar under tiden Tessan va pa Elias skolan. Gick bra, vi spela bamse kort, gjorde brownies, lekte pa emmas rum och kasta boll i vardagsrummet. Sen spela jag Wii med Elias nar dom kom tillbaka. Forst natt bilspel som va jatte svart sen baseball och till sist tennis. Kan saga sa har, fick stor stryck av en 5 aring xD Duktigt jubbat Jessica! Sen prata med Kakan o Johan, middag mitt i allt.. och sen prata mera. Sen nar dom skulle sova sa vart de tv..

I morgon ska vi ivag pa lilljul till nagra kompisar o sen vet jag inte mera...


Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0