Lucia och 3 advent..

Hejsan svejsan...
Jaha forst kommer en redovisning av dagen i ord och sen i bilder for en viss bastis sa att jag har for lite bilder sa bilderna ar BARA for hennes skull :D

Gick upp kl 9 for att se damernas slalom fran Are, Anja kom 4 och de va ju helt godkannt tycker jag. Sen vart de hockey och efter de prata med Kakan och ata frukost. Prata jag med kakan i flera timmar och sa fixa hon en bakgrundsbild till mig, tack sa mycket vart jatte bra :D Och jag slog in julklappar och at tarta samtidigt som vi prata :D
Sen vart de lite FB, dusch och sant och efter de lussekatts bakning med familjen. Sen kom Susan over pa middag, tacos som va jatte gott. Och nu sitter jag har :D

Nu till bilderna.. Hoppas du blir nojd kakan ;D


Har har jag slagit in paket till Emma, Sonja och Maja



Har pratar jag med Kakan den lilla pinglan ;D Hon sa att jag va chef sa lyssna pa henne :P



Tarta :D Familjen va pa fodelsedags fest och fick med sig hem :P


(Har skulle bakgrundsbilden som kakan gjorde vara men gar inte att ladda upp :S)




Anna bakar :D



Har rullar jag ut deger sa jag kan gora en lussekatt..



Oskar hjalper till med russinen :D



De har ar resultatet av baket :D



Taco middag med Susan..



Har ar sota Sonja i julklanning..



Sonja igen :P



Har ar oskar som leker med visen till bakmaskinen :P



Och har ar jag nar jag lagger in bilder pa bloggen och lyssnade pa Erik Gronwall :D

Sa, de va for kakans skull och for en bild sager mer en 1000 ord :D Hoppas ni alla ar nojda..

Nu ska jag antingen lasa New Moon elr se pa tv, ska se om de finns natt att se pa och sen blir de nog sangen ganska tidigt. Jobbar bara 3 dagar den har veckan for pa torsdag kl 8.30 gar flyget till kusinen i Philadelpia :D Ut o flyga igen, hoppas pa bra vader bara :)

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Bästis

hehe jo det blev super bra ;D precis som du själv säger: en bild säger med en 1000 ord :D



<3

2009-12-15 @ 10:46:46
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0