Kladdkaka :P

Just nu ar laget lugnt och har inte ringt Julie idag. Prata med Erik om de for han fragade om de hade hant natt, och fraga om jag inte trivdes sa da sa jag vad som hade hant. Han sa att han sag hur viktigt de va for mig och att de saker skulle ga att losas pa natt satt. Han skulle prata med Anna om de sa far val se vad dom kommer fram till... Just nu ar jag iaf kvar har..

Och aven om jag ringt till Julie och sagt att jag ville hem sa hade de anda tagit 2 veckor, man maste vara kvar hos familjen sa lange sa att dom har chans att skaffa nagon ny. Sa 2 veckor uppsagningstid..

Barnen har knappt sovit idag. Sov typ 30 min pa formiddagen sen skulle anna ga upp o byta om och kommer ner med dom och sager att dom va vakna. Jaha :S Bara borja skrika nar hon gick upp, inte sa troligt att dom vaknar av sig sjalva efter att dom sovit i 30 minuter nar dom brukar sova 1,5 timme typ. Da va jag inte alls glad kan jag saga!! sa vart hela dagen forskjuten efter som dom knappt sov sa gick o la sig tidigare pa eftermiddagen men sov bara 1 timmer da...
Baka kladdkaka oxa, vart gott. Har man inget o gora och mar allmant daligt sa ar de kul att baka :P

Nu ska jag duscha o sen ar de 90210 :D

( hoppas jag kan somna tidigare an igar, somna vid typ 1.30 :/ )

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

jag blev sugen på kladdkaka nu :D

2009-12-09 @ 15:41:48
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0