juldag och annandag :P

Igar va de juldag och vacktes klockan 6.45 av Emma och Elias som kom in i mitt rum. Da va de dags att oppna julklappar och jag ville vara med sa va bara att knalla upp da :) Va hemma till kl 4 sa dom fick leka med alla sina julklappar och Elias favorit va DS och Emma lekte med allt xD Klockan 4 sa akte vi till Joes bror och var dar till typ kl 8. Bjods pa massa mat och efterratt o sant.. 

Nar vi kom hem vart de film The Hangover. Va jatte bra och fick flera skratt :P Joe skratta dock mast at natt som tessan och jag knappt tyckte va kul xD 


Idag vart de att aka o shoppa pa ett stort Mall nagon stans i NJ :P hehe hitta ett par coola leggings och en snygg troja. Titta efter en billabong T-shirt at Fia oxa men hitta ingen :/ hade varit bra fodelsedagspresent annars.. Sen kl halv 2 vart de New Moon i en fullproppad bio. Va hur mycket folk som halst och bara en maskin funka och fanns bara en kassa att kopa biljet, sa javla illa! Plus att de regnat som fan sa vart dyngsur nar man gick bade till och fran bilen. Sen fanns de bara en utfart och va hur mycket trafik som halst sa vi fick aka omvagar sa tog ca 1 h och 10 min hem. Sen vart de tacos nar vi kom hem och nu sitter jag i soffan o degar och kanner mig halvt dod. Skit trott och mar inte sa bra, forkyld :/ men bade tessan o joe ar varre sa ska inte klaga..

Nu ska jag hitta pa natt och forsatta prata med Marcus :P

Puss o Kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0