imorgon, bye bye :P

Klockan ar snart 10 och jag pratar med sverige otroligt nog. Hehe Rorro (min kusins tjejs bror, hehe halla slaktband) hade jobbat natt o satte sig vid datan lite nar han kom hem. Alltid trevligt att prata med folk hemma, framfor allt som pratar om att dom har sa mycket sno. Till skillnad mot halv ljumna Los Altos Hills som just nu har 11 grader..

For att svara pa Kajsas fraga sa ska jag imorgon kl 6.40 aka har ifran till SFO (flygplatsen i SF for dom som inte vet) for att aka till min kusin som bor precis utanfor Philadelphia och vara dar i hela 12 dagar och fira jul :D Ska bli underbart skont och valdigt roligt. Alla kan ju tanka pa mig pa lordag for da ska vi strosa i NYC en hel dag och ska bla till Empire state building, central park och kolla massa affarer :P Ska aka hemmifran kvart over 6 pa morgonen sa lar ju inte vara allt for pigg men vad gor man inte for en heldag i NYC med Tessan o hennes kompis :P

Idag kom svenskarna hit, Annas mamma Lena, hennes sambo och hans dotter. Alla verkar jatte trevliga.. Sa vart fin middag med massa sma plock och bagel o massa gott. Sen en kort promenad till Sue och Chris, som ar i Detroit just nu for Chris mammas begravning, for att mata deras katter. Annars idag har jag inte gjort natt speciellt. De vanliga som jag brukar gora pa onsdagar, bada, tvatta och mycket mys och lek. Kan nastan tro att tjejerna kanner pa sig att jag ska bort ett tag for dom tva, tre senaste dagarna har dom inte velat gjort sa mycket annat an att sitta i knat och gosa :D Vem ar poppis?? JAG ;D

 

Nu ar de dags att sova, ska upp kvart over 6 i morgon. Hjalp de va lange sen...

 

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe jag sa ju att de skulle dra sig till dig väl när du kommit in i allt ;)



Jag är fortfarande lika avis på dig ^^



<3

2009-12-17 @ 19:06:05
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0