hur manga ganger har du tankt pa mig idag??

Ligger i sangen och funderar pa vad man ska skriva om idag...

Idag jobba jag 8-4 men skulle jobbat till 6 igentligen. Erik ringde pa formiddagen o fraga om jag kunde jobba 2 timmar i morgon kvall for Anna's fodelsedag ar i morgon sa da skulle han overraska henne med natt. Sa da kom han hem tidigare idag... Funkar bra for mig :P

Maste passa pa att klaga lite for jag har ont i mitt javla kna igen, som bara den.. Sen har jag matt allmant daligt nu ikvall o varit frusen. Plus att jag har ont i kroppen oxa. Hoppas jag inte blir sjuk!!! Lag och sag pa film med mjukisar, strumpor, tofflor, linne, 2 langarmade trojor och filt..

Sa har jag for typ 2 veckor sedan fatt reda pa att Okland har ett basket lag i NBA, sa kollade upp nar dom moter Detroit o Jonas Jerebko och de ar inte fors 27 februari.. Men finns de en svensk i NBA sa maste man ju kolla pa de om man har chansen. Sa ska fraga runt om nagon har lust att folja med :D


Nu ska jag forsoka sova, hoppas pa att somna direkt..

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0