Fredag hela veckan..

Okej forlat Calle, jag tycker du ar bra men FAN va Erik ager!!! Min favorit vann :D har haft honom som favorit sen jag sag honom sjunga for forsta gangen och han har varit sa bra vecka in och vecka ut sa var varkligen en vardig vinnare av Idol 2009. Plus att han va sa mycket battre ikvall och sjong vinnarlater 50 ganger battre sa va helt klart ratt vinnare. Och sager bara en sak, stackars den idiot som nagonsin forsoker sig pa att sjung Show must go on igen i Idol... glom de sager jag bara!!

 

Nog om idol, idag har de ragnat och varit ett tjockt tacke av moln och dimma over hela berget tror jag. Ett tag sag man inte anns bilen som stog parkerad utanfor huset.. Sa dagen spnderades inne med tva aldigt mysiga barn som ville gosa och mysa. Kanns som jag har haft nagon i knat elr i famnen hela dagen. Bytte ett par ord med kakan o stoffe oxa innan, i paus och efter idol. Trevligt ma jag saga :D Har statt och rullat kottbullar idag oxa, inte lika trevligt men dom vart goda sa far val vara nojd over dagens arbete..

 

Har oxa tagit en trip down memory lane, lyssnat pa youtube pa Simon och hans studentlat :D fan vilka minnen man far fran bade studenten och dom 3 aren som vi hade tillsammans pa haga :D Maste saga att aven om de va skola sa ar de nog bland dom basta 3 aren i mitt liv, har haft gymt mycket roligt..

 

Nehe klockan ar nu over 1 och jag hade tankt att ga upp och kolla pa damernas storslalom fran Are kl 9 i morgon bitti, far se hur de blir med den saken.. :D

 

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du lite mer bilder i bloggen tycker jag ;)



<3

2009-12-13 @ 12:52:46
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0