forsta choklad biten borta :)

Hejsan hejsan,
Dags att lata fingrarna dansa lite over tangentbordet lite igen, till tonerna av Martin Stenmarck :P

Jaha, tisdag o forste december idag :P Jippi de betyder sista manaden pa aret, och forsta dagen som jag fick oppna min chokladkalender som jag fick av Anna :D Sa nice, plus att de narmarsig tills jag ska aka till Tessan oxa.

Idag sa jobba jag till 5 och efter de sa vart de snabbt ner o duscha o gora sig klar for att kunna aka efter middagen. Sa vid ca halv 7 gick bilen mot Target dar jag shoppa loss ;) hehe nej da, koppte juklappar till Sonja, Maja och Emma. Dom latta.. hehe sen ar de Anna o Erik, Elias, Oskar och Tessan o Joe bara kvar ;P och fodelsedagspresent till anna vart de, plus tofflos (kalt pa golvet har) och ett par fina roda mjukisar (kris-kop) till mig sjav. Lite godis att tugga pa och harfarg for de ar ett maste nu :D Kopte oxa julklapp till bytet som vi hade ikvall hemma hos min LCC.
Sa efter Target sa styrdes bilen mot Julie i Mountain View dar jag forst slog in de jag koppt i bilen :D hehe vart inte sa snyggt med tanke pa att jag inte hade nagon sax elr tejp men fick ga anda med lite ny inkopt papper och snore. Jag kopte julstrumpor, assa riktiga och valdigt mysiga strumpor, ingen amerikansk strumpa som man hanger upp. Och sa kopte jag 2 pasar Lindt choklad som jag vet ar valdigt god :P
Sjalv fick jag en nyckelring som visar bilder :P Later inte allt for kul men jag tyckte den va valdigt bra sa ska laddas i 8 timmar i datan sen kan jag lagga in mina bilder som jag vill ha :D Annars sa gjorde vi inte sa mycket hos Julie, fikade o satt o prata i typ 40 minuter. Satt med svenskorna sa klart, Mickis, Kajsa o Johanna.. Sa fick vi sallskap av Julies dottrar ganska mycket oxa, tror dom gilla oss :D Sen laste Julie Polar expresen for oss, va en tradion som dom hade nar hon va liten. Sen fick vi sma bjalror allihoppa, dom som hort historien fattar varfor :D

(Ursakta for den langa taxten)

Nehe nu har fingrarna dansat klart och dags for att ta sig i sang nagon gang idag. Upp o jobba i morgon, borjar 8 sa gar upp kvart i. De ar en av sakerna som ar valdigt bra att bo dar man jobbar. Ska bara ladda upp bilder oxa till de har innlagget :D


Den fina chokladkalenden (ingen god choklad)


Dagen kop ;P grymt mjuka o skona..


Min nya nyckelring, rosa o svart + bjalran fran Julie :D

Saknar mina kompisar!!! <3

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

cool jag vill med ha en sådan nyckelring :O



Dina tofflor såg grymt mysiga ut :D



Miss you<3



<3

2009-12-02 @ 09:18:29
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0