Friends in my heart and head<3

Hejsan svejsan :P

Ligger i sangen efter en skon dusch o har precis last klart Twilight, 499 sidor pa engelska som jag plojt igenom bara for noje. Tog dock lite tid och nu vantar New Moon pa ca 560 sidor :) Kvallens musik just nu ar tro de elr ej, Fias favoriter, 4 underbara, sota och skonsjungande killar fran England.. McFly, forsta gangen jag tar tid o lyssnar pa dom ordentlgt o dom ar ganska bra. Sag pa "Just my luck" idag sa va dar ifan jag fick insperationen ifran :D

Har glomt att saga att de vart klart igar att man nu kan kopa natt abonemang och fa SVT genom natet, har funnits innan men inte till USA o Canada. Sa snart kommer jag kunna se pa svensk tv oxa :P Och syster som skrev igar att jag kunde se hela Idol pa TV4 play har fel, fel, fel. Jag har testat och de gar inte pga upphovsratt och sant sa far de inte visas har :(

Idag hade vi tva bajs barn har oxa, dom fick springa omking utan bloja i typ 5 min innan dom skulle sova och dom hade sa kul. Sen roppa Oskar pa Anna sa hon gick upp till honom och Erik va i koket o sag ingen och jag gick ner till mitt rum o sa hor jag Erik skrika om natt. Da hade Maja bajsat pa golvet och Sonja lekt med de xD hehe va oxa nagon av dom som hade kissat pa golvet.. Vart ett bad sen sangen for dom sma, men Anna sa att de gjorde inget for dom hade sa roligt :D

Stor kram till min underbara bastis som forlova sig idag <3 Kanner mig lite speciell som har vetat om de sen i typ augusti elr borjan i september nar dom bestammde sig for att forlova sig :)

Sa glad for din skull BFF<3



Say that you want me,
Say that you care,
Say that you love me,
Please say that you dare

Nu blir de Rix med Jocke Backstrom och veckans basta :D

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

DU ÄR SPECIELL <3



Hoppas andra boken är bra :)



puss

2009-12-06 @ 17:31:45
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0