fullt upp :P

Jaha da ar de 3 hela dagen jag varit har, har gatt valdigt fort maste jag saga den har helgen. Nu sitter jag och er pa Enchented och laddar min nya Ipod som jag fick av Anna och Erik i julklapp. De jobbiga va att jag kopte en nano over natet idag och skicka till Anna att dom skulle halla lite koll nar den kom. Fick till svar: oppna din julklapp och avbestall den du bestallde.
Hehe, de har va en Ipod mini HP i silver, men den ar inte sa liten, bade bredare och valdigt mycket tjockare an nanon men jag ska inte klaga :D Den jag bestallde va lila oxa sa hade varit lite roligare men onodigt att ha tva. Sa skulle jag ga in och avbestalla men hade gatt for lang tid (typ 2 timmar) sa gick inte att avbestalla men kan ju skicka tillbaka den som tur ar :D Om ingen vill ha en 8 GB lila, Ipod Nano for 900 kr???

Igar kvall kom Tessans o Joes grannar over och sag pa "Saturday night football". Dom hade en son som va 4 manader som va jatte sot. De va Joe och Tim som sag pa fotboll men vart mycket prat oxa sa vet inte om dom knappt la marke sa mycket till TV.

I morse gjorde vi att arligt forsok att komma ivag till NYC men fasnade med bilen nar vi backa ut fran garaget sa Tessan fick hamta Joe och sa skotta vi ut bilen och kom in i garaget igen som tur ar. Kan saga att de har kommit ca 58 cm sno sa nar jag klev ut ur bilen sa forsvann hela mina EMU's under snon och jag hade sno nastan anda upp till knat. De ar helt sjukt och jag kommer inte ihag nar jag har satt sa har mycket sno forut, vet inte om jag satt de nagonsin innan. Sa vi hoppas pa att komma ivag till NYC nasta helg men pa vadret sager dom att de ska kanske bli regn da istallet..
Sa va bara att krypa tillbaka i sangen kl 6.30 i morse igen och sova vidare. Tessan fick dock inte sova o inte Joe heller for Elias vaknade direkt nar vi kom in.

Idag sov jag till 10 och gick upp 11 for dom va ute och skotta sa tyckte de inte va nagon stor ide att skuttsa upp :) Tog lite att ata, macka o varm oboy, akta sa klart. Sen akte Tessan och jag ivag och shoppa, hitta masser med olika saker med pa grund av platsbrist i vaska sa kopte jag bara ett par jeans for 14 $ vilket inte ans ar 100 kr :D
Sen hem och sitta lite vid datan och prata med kakan <3 basta van som sa till mig att kopa en lila Ipod nano ;P hehe. Sen ut och aka pulka, elr jag akte inte men resten gjorde de..

Nu i kvall har vi inte gjort natt speciellt, sett pa tv och sant. Suttit vid datan och foljt Detroit Pistons som sa klart fick storstryck av Lakers, JJ va nast bast med 15 poang. Kobe Bryant va sa klart poangbast i matchen och gjorde 28 for Lakers..

Nu ska jag se sista pa filmen och sen hagrar sangen :P i morgon blir de Philly med Tessan, Emma och Elias som inte ska till skolan pga all sno..


Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

hehe jag kunde ju inte veta att du skulle få en ipod ;D



<3

2009-12-21 @ 15:47:09
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0