Snostorm i NJ

Jaha vakna av veckarklockan som ringde halv 9 men lag kvar en stund, efter typ 10 min knackar tessan pa och sager att de blir inget Philly heller for de hade redan kommit massa sno. Lag kvar i sangen till typ 10 och sen kom tessan med tel da va de andreas :) och prata med faster oxa.. sen sa gick jag upp och kolla ut och mottes av de har:P

Hej mitt vinterland :D

Sen vart de dusch och lite frukost/lunch och efter de pepparkaksbakning, Elias ville inte vara med sa vart mycket deg for mig emma och tessan :)




Tessan och Emma :P



Hej sno!

 
Elias o Joe fixar altanen pa baksidan :P      Elias pa framsidan, forsvinner nastan i snon :P


 
Ut och ga i snon, satan va kallt och massa sno!!  Jag ute i snostorm :P


Emma, Joe och jag gick in och Tessan fick dra Elias ett varv runt kvarteret i pulka :P


Lite glogg efter man varit ute varmer :P


Nu ar lockan snart kvart i 4 och Elias och Tessan ar ute i snon igen for 3 gangen.. Emma och jag ser pa djungelboken :P och de snoar fortfarande helt galet!!

Puss o Kram <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

SNÖ SNÖ SNÖ I MASSOR :D

2009-12-19 @ 22:29:08
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0