In New Jersey

nu ar vi hemma efter att varit och satt pa bio, Princess and the frog. Den va ganska sa bra sa jag va nojd. Emma somnade i mittenoch Tessan fick vacka henne nar slutet kom sa hon skulle fa se nar grodorna vart manniskor igen.. Vi va oxa pa Target och en till affar som jag inte kommer ihag namnet pa, tessan kopte en ny jacka :)

Jag kan medela att sen jag kom hit for mindre 1 dygn sen sa har jag varit i hela 3 stater. Pennsylvania som jag landa i (Philly) sen hem till Tessan i Swedesboro, New Jersey och sen idag sa akte vi till Delaware nar vi skulle se pa bio.

Varan resa till NYC ar hotad av en snostorm!! Dom har sagt att de kan komma allt mellan 15-61 cm sno nagon gang i morgon. Men kommer troligtvis inte fa nagon vit jul anda for ska regna pa julafton.. :(

Har kommer lite blandade bilder fran onsdagkvallen, gardagen och idag :D


S som i Sonja sotnot:P Sista kvallen innan..


Anda bilden jag tog pa planet.. Lite apelsin juice


Emma idag innan vi akte pa bion..


Tessan i koket innan vi akte..




Tessan o Emma pa Bio :D

Nu ska tessan o Emma och Elias och jag aka ivag sa tessan och emma far klippa sig..

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken hund :O STOR!!

2009-12-19 @ 22:28:33
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0