Christmas eve

Jaha da va julafton forbi och i morgon ar de jul dagen :P Har haft en jatte mysig dag och kandes varkligen som jul for en gang skull. Julmusik, massa sno, barnsom tjatar efter tomten, glogg och pepparkakor :D Alla ingredienser for en bra jul fans dar, forutom min familj da sa klart men gick valdigt bra anda maste jag saga.

"Tomten" kom vid ca kl halv 3 nar Joe skulle aka o handla efter han kommit hem fran jobbet :D Nar han kommer till trosken sa sager Elias "Pappa" och jag va nara pa att borja asgarva xD Ingen mening att forsoka ljuga har inte, sa Joe fragar hur han kannde igen honom och drar sen en historia om att tomten inte har tid att komma in till alla barnen och isallet sa lamnar han julklapparna och sa far pappan i familjen vara hjalp at tomten o klaut sig. Sa dom banda mellan att saga pappa och tomten till honom xD

Efter tomten och en liten stund till sa kom Joes foraldrar och lille bror over, vi sag till o fran pa Polar Expresen och sa at vi kottbullar, prinskorv, sill, potatis, agg med svart rom, kallrokt lax och massa mera. Jag drack julmust sa klart och Timmy Joes bror drack oxa xD hehe han tyckte de va gott men tvivlade pa att de va orginalreceptet fran 1910 elr va de stog. Han verkar vara valdigt smart sa han har sakert ratt..

Dom akte hem vid 8 nar de va laggdags for Emma o Elias som va helt slut, och da satte jag och Tessan oss och sag pa Dirty Dancing som gick pa tv :P


Lite lek mellan deras lunch och min o Tessans :P


Emma som va sa sot i sin julklanning :D



Jul lunch och Elias fick ta kort pa oss :P


Tessan o Elias :D


Antligen kom tomten, snabbt insag Elias att de va pappa Joe :D

 
Maste hjalpa till att lasa ;P                        Hej tva sma nyfikna barn :P


Sitta i pappas kna funka hur bra som halls :P


Sen slita upp alla paket..


medans saklart Tessan dokumentara alla som hande :)


Mina julklappar fran Tessan o Joe :D


Sa har ser granen ut nu ikvall, forberedd for morgondagen nar dom vaknar o ska fa sina julklappar fran Tessan o Joe. Idag fick dom bara dom som va fran sverige ;D Sa blir att knalla upp tidigt i morgon och se nar dom oppnar klapparna och knappa lite kort och sen hoppas pa att somna om och kunna sova vidare nagra timmar xD 

God Jul pa er alla <3, fran Swedesboro, New Jersey :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0