back in ca

Ett snabbt inlagg utan bilder idag :P

Borja jobba 8 i morse sa ingen dag att ta de lugnt nar man kommer tillbaka, och mitt schema den har veckan ar valdigt langt med tanke pa att anna ar ledig. Jobbar typ som en vanlig vecka. Jobbar 8-6 tom pa nyarsafton! Sa jag kommer nog varken ha ork elr lust att gora natt da..

Idag har vi inte gjort natt speciellt, sjalv hemma med tjejerna for dom andra akte o handla och at lunch. Gick bra men dom va lite reserverade i morse trots att jag bara varit borta i 10 dagar. Men dom vande sig snabbt igen som tur va :P Saknat dom smakottarna :D Fixa min andra ipod idag oxa, orka inte halla pa att skicka tillbaka och sa ville jag ju ha den har for de va javligt mycket battre an den jag fick av anna o erik. Mycket mindre, snyggare och lattare at hantera :D

Dags att sova nu,

Puss o Kram <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

Kan ju sälja den du fick eller ge bort den till nån, typ din mamma eller pappa ;)



<3

2009-12-30 @ 20:43:23
URL: http://twoheartsasone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0